diumenge, 26 de maig de 2013

CAPÍTOL 9: Broquetes de tot cor o #memòriesd'unacuinera


foto 2
foto 1
Des del bloc Memòries d'una cuinera cada mes ens conviden a un repte culinari: elles proposen un plat i cada participant fa el que li sembla. I a mi m'ha semblat perfecte participar-hi. 
El tema d'aquest mes són les broquetes. Començo a rumiar què podria fer. Dolç o salat? Sense cap mena de dubte em decideixo pel dolç, i el primer que em ve al cap és fer unes broquetes de llaminadures. Al cap i a la fi m'he passat mitja vida alimentant-me amb aquests dolços. Doncs decidit: farem unes broquetes amb "los chuches". I les faig, i les provo a veure si han quedat bones, i resulta que són boníssimes i vaig menjant, i sense adonar-me'n ja no en queden (veure la foto 1). I clar penso que per ser la primera vegada que participo al repte doncs pel menys tenir una foto de la broqueta en qüestió. Com que ja vaig tard i tinc poc temps necessito una solució ràpida, una broqueta que sigui fàcil de fer. I aquí les teniu (veure la foto 2): unes broquetes de tot cor, també aptes per persones que no estan enamorades.

INGREDIENTS

massa per fer crestes (jo he fet servir les de La Cocinera, està clar que quedaran molt millor si fem la massa nosaltres.)
1 plàtan
trossets de xocolata

PREPARACIÓ

1: Tallem la massa de les crestes amb la forma que més ens agradi.
2: Omplim el centre de la massa amb plàtan xafat i trossets de xocolata.
3: Tapem la massa amb un altre tall i amb l'ajuda d'una forquilla les unim per les vores.
4: Ho coem al forn fins que estiguin daurades.
5: Muntem la broqueta.
6: A menjar!


Que vagi de gust! 

5 comentaris:

  1. Molt xules aquestes broquetes tan amoroses!

    ResponElimina
  2. Per la foto 1 entenc que varen ser un éxit, no? Una molt bona idea. Moltes gràcies per participar, esperem que participis més! petonets

    ResponElimina
  3. Quines broquetes mes romàntiques i divertides.
    Un petonet

    ResponElimina
  4. Molt originals i molt maques les fletxes.
    Moltíssimes gràcies per participar.

    ResponElimina

gràcies per arribar fins aquí!