dijous, 25 d’abril de 2013

CAPÍTOL 5: Cupcakes de maduixes amb nata o #vintd'abril

Hola.
Em presentaré: el meu nom és... Bé, prefereixo restar en l'anonimat per evitar patir represàlies. Només us diré que sóc un gos i que vull explicar el drama en el que s'ha convertit la meva vida.
Jo vivia amb la tranquil.litat que ha de viure un gos només pel fet de ser gos, sense més feina a fer que jeure, menjar, jeure, perseguir una mosca, jeure, i quan arriba el vespre cap a dormir. Tenia la vida ideal.
Heu de saber que a casa meva també hi viuen dues persones a les que anomenaré Ell i Ella. Doncs bé, un dia van començar a comportar-se de manera estranya. Per exemple: de sobte compraven cervesa sense alcohol, i el més sorprenent és que Ella se la bevia! El primer que em va venir al cap va ser que per fi s'havien decidit a tractar el "problemilla" que devia tenir, ja m'enteneu... Però després van venir els canvis físics d'Ella: la panxeta, la panxa ben rodona, la panxota i al final la panxa impossible. Què volia dir allò? Seria per la falta d'alcohol? Jo no entenia res de res. A més van començar a canviar el mobiliari de casa, i sense demanar-me la meva opinió! Que si una mena de cabàs amb potes, que si un altre cabàs amb rodes, mil peces de roba minúscula que no li cabia ni a ell ni encara menys a ella, dues mil joguines que resulta que no eren perquè jo les pogués fer a trossets petits, i tres mil coses més a les que jo no trobava cap utilitat. I així vam passar un mes, dos mesos, tres mesos, sis mesos, nou mesos i de sobte un dia Ella es posa a xisclar, Ell es caga de por, marxen i tornen al cap d'uns dies amb una miniatura de personeta i jo em torno invisible. Ara ja ha passat un any, i a mi només em veu la miniatura de personeta que cada vegada és menys miniatura, i que ara resulta que es pot desplaçar de manera autònoma i no té altra feina que venir a estirar-me la cua. Ha acabat amb la tranquilitat de la meva vida.
Ho recordo perfectament: tot va començar un #vintd'abril.

INGREDIENTS per uns 18 cupcakes de maduixes amb nata

4 ous
180 g de mantega pomada
270 g de sucre
350 g de farina
16 g de llevat químic (Royal)
180 ml de llet
300 g de maduixes
250 ml (aproximadament ) de nata per muntar
Colorant alimentari (opcional, però molt bonic)

PREPARACIÓ dels 18 cupcakes de maduixes amb nata

1: Batem la mantega juntament amb el sucre.
2: Anem afegint-hi els ous lleugerament batuts un per un.
3: Barregem la farina amb el llevat i ho anem afegint a poc a poc a la mescla de mantega i sucre.
4: Afegim la llet.
5: Continuem barrejant i hi afegim les maduixes tallades molt petites
6: Omplim els motlles de cupcakes fins a 3/4 de la seva capacitat
7: Preescalfem el forn a uns 180ºC i Coem els cupcakes durant uns 20-25 minuts.
8: Una vegada cuits (sabrem que estan cuits quan els punxem amb un escuradents i aquest surt net) els deixem refredar.
9: Muntem la nata i amb la màniga pastissera els cobrim.
10: I per fi: ens els mengem!

Que vagi de gust!  

1 comentari:

  1. Buscant saber la raça del gos he arribat al neixement de la criatura! quanta paciència pobre animalet!!!!!!Ptnts
    Dolça

    ResponElimina

gràcies per arribar fins aquí!